Asiakaskokemus

Asiakaskokemuksen mittaaminen antaa arvokasta tietoa tärkeiden päätösten pohjaksi

Menesty kuuntelemalla. Johda tiedolla.

Jos olet saanut todella hyvää palvelua, kerrot siitä varmasti myös eteenpäin? Mutta entä huonolaatuinen tuote, hidas palvelu tai muutoin epämiellyttävä ostokokemus?

Kehittämämme kokemusmittauspalvelu mittaa monikanavaisesti, millaisia kokemuksia asiakkaalla tai henkilöstöllänne on yrityksestänne ja heidän halukkuuttaan suositteluun. Tulosten ja niistä johdettujen toimenpiteiden ansiosta yritys kehittää liiketoimintaansa ja parantaa kannattavuutta.

Palvelu integroituu saumattomaksi osaksi laskutus- tai asiakkuudenhallintajärjestelmäänne. Järjestelmä on ollut vuosia käytössä ja kehitämme sitä jatkuvasti.

Miten mittaaminen tapahtuu?

Rehellisten vastausten saamiseksi tarvitaan laaja otanta sekä sekä useita kanavia. Kokemusmittari toimittaa kyselyt seuraavien kanavien kautta:

  • Email
  • Web
  • SMS
  • Linkki
  • QR-koodi

Voit myös jakaa linkkiä tai QR-koodia missä haluat; chatissa, myyntilaskussa, tuoteohjeistuksessa, esitteissä tai vaikkapa kuitissa.

Ole rehellinen ja mieti, tavoitteletko heti maksimaalista tulosta, vai pyritkö asiakkaiden ja henkilöstön kanssa aidosti avoimeen vuoropuheluun siitä, mikä voisi olla vielä paremmin? Näin toimimalla tuloksetkin ovat palkitsevia. Pelkkien kehujen julkaisu ei kehitä liiketoimintaanne.

Helposti alkuun ilmaisella kokemusmittauksella

Liikkeellelähtö on tehty todella helpoksi – saatte meiltä valmiit tiedotteet henkilöstölle ja asiakkaille kokemusmittauksen alkaessa. Autamme kaikissa kysymyksissä mitä käyttöönottoon ja mittaamiseen liittyy.

Ilmainen kokemusmittaus
Haluamme tarjota kaikille mahdollisuuden lähteä kehittämään yrityksen toimintaa kokemusmittauksen avulla, siksi Kokemusmittarin perusversio on kaikille yrityksille veloitukseton.

Miksi kokemuksia tulisi mitata?

Muun muassa Apple, Vattenfall, Facebook, Sodexo ja Canon keräävät palautetta toiminnastaan markkinoiden suosituimmalla Net Promoter System® -palautejärjestelmällä, eli NPS:llä.

Huipputuloksia NPS-mittauksella saavat yritykset kasvavat jopa kaksi kertaa nopeammin kuin kilpailijansa. Näillä yrityksillä henkilöstö- ja asiakaskokemusmittaus on otettu mukaan myös yrityksen suorituskykymittareiksi eli KPI:ksi (key point indicator).

Asiakaskokemuksen mittaaminen auttaa yrityksen johtoa kehittämään liiketoimintaa ja parantamaan laatua sekä tuottavuutta. Kattava ja selkeä raportointi auttaa löytämään pullonkaulat ja selvittämään prosessimuutosten vaikutukset palveluketjussa.

Net Promoter, Net Promoter System, Net Promoter Score, NPS and the NPS-related emoticons are registered trademarks of Bain & Company, Inc., Fred Reichheld and Satmetrix Systems, Inc.

.

Kiinnostuitko palvelusta?

Kysy lisää tai lähetä tarjouspyyntö allaolevalla lomakkeella

Ota meihin yhteyttä.

Luotettava kumppani